مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:502024-01-06اقتصادي

چرا مرغ های منجمد توزیعی بهمیی 2 تاریخ دارند؟


شایعاتی در خصوص ناسالم بودن مرغ های منجمد توزیعی در شهرستان بهمیی و 2 تاریخه بودن ها به گوش رسیده که مسوولان مرتبط پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص ناسالم بودن مرغ های منجمد توزیعی در شهرستان بهمیی به گوش رسید.

در همین خصوص مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمیی گفت: به دلیل نوسان قیمت مرغ در استان سیاست سازمان برای تعدیل و کنترل قیمت در بازار توزیع مرغ های منجمد دولتی بوده و با توجه به نیاز شهرستان و تامین مرغ بازار مقدار 4 تن سهمیه جذب شده شهرستان بوده که در تاریخ 1402/10/12 توسط یکی از عاملین جذب و با نظارت بازرسان این مدیریت بین مردم شهر لیکک توزیع شدند.

اکبر زکی نژاد در ادامه بیان داشت: قید شدن دو تاریخ در روی نایلون مرغ های توزیع شده شبهاتی در بین شهروندان مبنی بر اتمام تاریخ مصرف و غیر بهداشتی بودن مرغ ها برای مصرف کنندگان ایجاد کرده که لازم دانستیم به احترام شهروندان و رفع شبهات آنها موضوع را با هماهنگی اداره دامپزشکی شهرستان و مجموعه تنظیم بازار سازمان و معاونت پشتیبانی دام استان پیگیری کرده که عنوان شده تاریخ 2022 حک شده مربوط به تاریخ تفاهم نامه خرید مرغ های وارداتی و تاریخ 2023 تاریخ تولید و بسته بندی بوده و مستند به لیبل نصب شده بر روی بسته ها، تاریخ انقضا برای مصرف کنندگان پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرغ های منجمد توزیعی بهمیی 2 تاریخ دارند؟

چرا مرغ های منجمد توزیعی بهمیی 2 تاریخ دارند؟