مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:202024-01-20اقتصادي

ماهواره خیام به کمک کشاورزی هرمزگان می آید


معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران گفت: استفاده از داده های ماهواره ای از جمله ماهواره خیام در جهت تعیین مقدار سطح زیرکشت محصولات و تولیدات در بخش کشاورزی هرمزگان می تواند در مدیریت استراتژیک این حوزه کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن سالاریه معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران و مدیر معین پروژه فیبر نوری منازل وکسب و کارهای استان هرمزگان در جریان بازدید از این استان، با اشاره به فعالیت ها و ظرفیت های موجود سازمان فضایی کشور گفت: سازمان فضایی ایران می تواند در مدیریت استراتژیک محصولات کشاورزی و همچنین سایر منابع تولیدی استان کمک کند.

حسن سالاریه با اشاره به ظرفیت های سازمان فضایی ایران عنوان کرد: جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش هزینه های تولید از طریق استفاده از ظرفیت های سازمان فضایی در شناخت و برآورد محصولات مناطق مناسب فعالیت و کسب و کار از جمله شیلات، مسکن و .

بسیار اهمیت دارد.

معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران بیان کرد: با توجه به اینکه تصاویر ماهواره ای بهترین ابزار برای تخمین سطح زیرکشت هستند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند تفاهمنامه ای را برای توسعه کشاورزی هوشمند با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطات و فناوری اطلاعات با استانداری در یک منطقه ای خاص و قطب استان به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهواره خیام به کمک کشاورزی هرمزگان می آید

ماهواره خیام به کمک کشاورزی هرمزگان می آید