مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:102024-01-14اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی نسبت به بارش باران و برف در کهگیلویه و بویراحمد


هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بارش برف و باران در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بارش برف و باران در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این سامانه پیش از ظهر روز یکشنبه 24 دی ماه 1402 آغاز و تا پایان وقت روز یکشنبه در همه مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در پی ورود این سامانه بارش باران، رگبار و رعد و برق، در ارتفاعات و قلل مرتفع و برخی مناطق سردسیری بارش برف، کاهش نسبی دما، گاهی افزایش وزش باد و مه را شاهد خواهیم بود.

بهره مند اظهارکرد: لغزندگی جاده ها، کاهش دید، پدیده مه، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، آبگرفتگی معابر به صورت محدود و احتمال خسارت به سازه های موقت از مخاطرات این سامانه پیش بینی شده است.

این کارشناس هواسناسی استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان توصیه کرد؛ در پی ورود این سامانه در بستر و حاشیه رودخانه ها توقف نکنید، در عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها احتیاط کنید، از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر خودداری شود، محصولات کشاورزی را به انبارهای استاندارد انتقال دهید و راهداری جهت برف روبی در گردنه ها و مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی نسبت به بارش باران و برف در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار زرد هواشناسی نسبت به بارش باران و برف در کهگیلویه و بویراحمد