مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:552024-01-09اقتصادي

اختصاص حدود 100 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده زهک


رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: حدود 100 تن قیر رایگان از سال گذشته تاکنون به شهرداری زهک جهت آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سهیلا رضایی اظهار کرد: یکی از مشکلات بافت های فرسوده، وجود معابر خاکی و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق است لذا در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه ای در این خصوص بعمل آمده است.

وی ادامه داد: در این راستا حدود 100 تن قیر رایگان به شهرداری شهرستان زهک برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت که منجر به آسفالت سه معبر اصلی این شهر در محدوده بافت فرسوده با تراکم جمعیت بالا به مساحت 9 هزار متر مربع شد.

رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این تخصیص در جهت بالابردن شاخص های توسعه کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف بازآفرینی شهری برنامه ریزی شده و شهرداری ها موظفند سهمیه قیر را صرف معابر خاکی کنند.

رضایی با اشاره به استعلام از شهرداری ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذر های خاکی بافت فرسوده،افزود: پس از بارگذاری قرارداد و نقشه های معابر در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حدود 100 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده زهک

اختصاص حدود 100 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده زهک