مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:452024-01-15اجتماعي

برف راه 90 روستا در کردستان را مسدود کرد


بر اساس بارش های صورت گرفته در استان کردستان، در حال حاضر تردد بین محورهای بانه و سقز، گردنه خان-دیواندره، سقز و ناحیه زرینه اوباتو، مریوان به سمت سقز و سروآباد به اورامان، - فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان، با اعلام اینکه تعداد 90 روستا در استان مسدود شده است، گفت: طی شبانه روز گذشته 650 محور روستایی مسدود شده بازگشایی شد.

  فرزاد حسنی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بارش های صورت گرفته، در حال حاضر تردد بین محورهای بانه و سقز، گردنه خان-دیواندره، سقز و ناحیه زرینه اوباتو، مریوان به سمت سقز و سروآباد به اورامان، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

  وی افزود: طی چند روز گذشته که بارش ها در سطح استان حاکم بوده است؛ 383 دستگاه و 664نفر 25 هزار کیلومتر باند از جاده های اصلی و فرعی، روستایی و شهری را برفروبی کرده اند.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان، خاطرنشان کرد: از این میزان عملیات برفروبی انجام شده، 18 هزار کیلومتر در جاده های اصلی و 7 هزار کیلومتر هم در راه های فرعی و روستایی بوده است.

  وی، تعداد روستاهای مسدود شده را 90 روستا اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته 650 محور روستایی مسدود شده بازگشایی شده است که این تعداد، با توجه به پایدار شدن شرایط جوی افزایش می ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف راه 90 روستا در کردستان را مسدود کرد

برف راه 90 روستا در کردستان را مسدود کرد