مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:552023-12-26فرهنگي

سومین جشنواره ملی شعر «عصای سفید» در خوزستان فراخوان داد


فراخوان سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید ویژه نابینایان منتشر شد.

- سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید در خوزستان فراخوان داد ایسنا/خوزستان فراخوان سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید ویژه نابینایان منتشر شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل بهزیستی استان خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر بندر امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی شهرستان ماهشهر در نظر دارد در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و بازتاب نگاه خلاقانه هنرمندان عرصه شعر و ادبیات سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید را با حضور شاعران سراسر کشور در بندر امام خمینی (ره) برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محورهای جشنواره در 2 بخش آزاد و ویژه، نقش باورهای زیباشناختی نابینایان از موضوعات محیط پیرامون مانند، رویکرد مقاومت و ایستادگی، آیین اعتقادی فرهنگ مهدویت و آداب انتظار، شناخت فرهنگ ولایی، شناخت سیره اهل بیت (ع) و نقش آن در جامعه دینی و غیره است.

آثار به صورت صوتی و تصویری با کیفیت بالا به ایتا و روبیکا به شماره 9376824899 ارسال شوند، برگزیدگان در جشنواره به صورت حضوری شرکت می کنند، شرکت کنندگان خارج از استان به همراه یک نفر اسکان داده می شوند، شرکت کنندگان می توانند حداکثر سه اثر به دبیر خانه ارسال کنند، اعزام برگزیدگان، شاعران (روشندل) توسط اداره بهزیستی آن شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی شعر «عصای سفید» در خوزستان فراخوان داد

سومین جشنواره ملی شعر «عصای سفید» در خوزستان فراخوان داد