مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 05:152024-01-01سياسي

بصیرت نیاز همه دوران هاست


آنچه امروز با عنوان جهاد تبیین به عنوان لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان از آن یاد می شود، بخش مهمی از روش امام خمینی (ره) و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول 44 سال پس از انقلاب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی فعال رسانه ای در هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان بصیرت نیاز همه دوران ها است آورده است: بصیرت در حقیقت معنای افضلی از هوشمندی و فرصت شناسی در اتخاذ روش و عمل مناسب در مواجهه با رخدادهای گوناگون است و اگر آن رخدادها از حیث مسائل پیچیده سیاسی روز باشد، اهمیت هرچه بیشتری می یابد و اگر چه در گذار زمان، این ویژگی و صفت در وجود خواص رخ می نموده اما بواسطه وقوع تحولات عمیق سیاسی و اجتماعی و روشنگری های گوناگون در عصر حاضر، گاه این مقوله در وجود عموم جامعه، نمود هرچه بیشتری یافته است و خواص از بروز شایسته خویش در برخی از عرصه ها جا مانده اند.

یکی از ویژگی های عام بصیرت، بروز دانایی و تحلیل خویش در زمان مناسب و در مکان مناسب است و چه بسا اگر با وجود آگاهی و دانایی، در زمان مناسبی این موضوعات برونداد نداشته باشد، دیگر فایده ای به حال فرد و جامعه نداشته و زمان آن می گذرد.

در تحولات مختلف پس از وقوع انقلاب اسلامی، بواسطه اهمیت جایگاه مردم در نزد امام راحل و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقش ممتاز مردم در مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت نیاز همه دوران هاست

بصیرت نیاز همه دوران هاست