مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:052024-01-11سياسي

اجرای پدافند غیرعامل در سنندج حیاتی است


استاندار کردستان با بیان اینکه اجرای پدافند غیرعامل در سنندج بسیار حیاتی است، گفت: مخاطرات در قالب برنامه های پدافند غیر عامل، در راستای پایداری ملی به اولویت مهمی بدل شده است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه اجرای پدافند غیرعامل در سنندج بسیار حیاتی است، گفت: مخاطرات در قالب برنامه های پدافند غیر عامل، در راستای پایداری ملی به اولویت مهمی بدل شده است.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه گذشته در مراسم رونمایی از طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج، اظهار کرد: اجرای پدافند غیر عامل در سنندج بسیار حیاتی است.

وی افزود: مخاطرات در قالب برنامه های پدافند غیر عامل، در راستای پایداری ملی به اولویت مهمی بدل شده است.

استاندار کردستان با اشاره به نقش پدافند غیر عامل در مدیریت مخاطرات، عنوان کرد: یک پدافند غیرعامل را در حوزه امنیتی استان با اتکا بر ظرفیت های فرهنگی و هنری این منطقه تجربه کردیم.

به گفته وی، کردستان از یک شرایط بحرانی در سال 1401 در کمتر از یک سال از حیث امنیتی، اجتماعی و سیاسی به حالت ایده آلی رسیده است که این تجربه بسیار موفقی برای استان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: سد قشلاق در سال 82 به عنوان نمونه در ظرفیت یک سوم آب استان اتفاقاتی افتاد و آلودگی آب این سد، تیتر رسانه های کشور شد، این رویداد در سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پدافند غیرعامل در سنندج حیاتی است

اجرای پدافند غیرعامل در سنندج حیاتی است