مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:352023-12-26سياسي

نفرت از جنایت های رژیم صهیونسیتی درغزه جهانی شد


سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موج جهانی علیه جنابت های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه وکشتار زنان وکودکان درغزه اکنون به یک نفرت جهانی از این رژیم تبدیل شده است.

- سردار رمضان شریف سه شنبه شب دریادواره 35 شهید حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه ناحیه شهرستان آمل در روستای کوکده از توابع بخش مرکزی این شهرستان افزود: امروز دنیا کاملا متوجه ماهیت و پلیدی کشتار بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی شده و این اثابت حقانیتی است که مردم آزادی خواه جهان آن را در بیشتر شهرهای جهان هرروز با تجمع های گسترده فریاد می زنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این رژیم به هیچ قانونی در مجامع بین المللی و جهانی پایبند نیست و با حمایت سرسختانه آمریکا همچنان به جنایت های بی شرمانه خود علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه می دهد.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا وحشیگری هایی که اکنون سربازان رژیم صهونیستی در غزه به راه انداختند، مشاهده نشده است، گفت: اهمیت نامگذاری قدس شریف توسط امام راحل و اینکه فلسطین قبله نخست مسلمانان باید گرامی داشته شود و نیز ماهیت پلید رژیم صفاک صهیونیستی برای رهبران و ملت ما مشخص شده بود و اکنون بعد از سالها مردم دنیا به ماهیت وپلیدی این رژیم پی بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرت از جنایت های رژیم صهیونسیتی درغزه جهانی شد

نفرت از جنایت های رژیم صهیونسیتی درغزه جهانی شد