مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:202024-01-19بين الملل

پنتاگون: 140 حمله به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه انجام شده است


وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که از 17 اکتبر در مجموع 140 حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام شده است.

- وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که از 17 اکتبر در مجموع 140 حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سابرینا سینگ معاون سخنگوی پنتاگون در کنفرانس مطبوعاتی روزانه تحولات خاورمیانه را ارزیابی کرد.

سینگ با بیان اینکه از 17 اکتبر در مجموع 140 حمله به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه انجام شده است، اعلام کرد که 57 مورد از حملات انجام شده در عراق و 83 مورد در سوریه بوده است.

به نقل از کانال ترکیه ای تی آرتی، سینگ همچنین به حملات به کشتی های تجاری در دریای سرخ اشاره کرده و بار دیگر از ارتش یمن خواست تا این حملات را متوقف کنند.

با یادآوری یک روزنامه نگار در خصوص اینکه ارتش یمن اعلام کرده در صورت توقف حملات اشغالگران به غزه، به اقدامات خود پایان خواهد داد، سینگ مدعی شد که هیچ ارتباطی بین آنچه در دریای سرخ اتفاق افتاده و آنچه در غزه رخ داده، وجود ندارد.

روز 19 ژانویه دولت آمریکا در اقدامی خصمانه جنبش انصارالله را به دلیل حملات به کشتی های صهیونیستی و کشتی های عازم اراضی اشغالی در دریای سرخ در فهرست سازمان های به اصطلاح تروریستی خارجی خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: 140 حمله به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه انجام شده است

پنتاگون: 140 حمله به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه انجام شده است