مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:002024-01-06سياسي

برنامه های دهه فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های دهه فجر باید همراه با بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی بعدازظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: نسل جوان و نوجوان امروز گره های ذهنی بسیاری دارند که برگزاری برنامه های دهه فجر نقش موثری برای پاسخ به این سوالات دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه های دهه فجر باید همراه با بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد وحدت در جامعه، افزود: نتیجه برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید به به وحدت ملی منجر شود که این جزو ضرورت ها است.

حسین میرزایی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای پرداختن ویژه به انتخابات است، زیرا ادامه راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پُرشور مردم در انتخابات مهم سال جاری است.

وی بیان کرد: سرآمد برنامه های دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن است که باید برنامه های مناسب و تاثیرگذاری برای آن روز در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: فضاسازی شهری می تواند در نگاه مردم تاثیرگذار باشد از این رو شهرداری ها باید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد

برنامه های دهه فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد