مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:352024-01-13سياسي

ایران پاسخ دشمن را در زمان و مکان مناسب خواهد داد


حادثه تروریستی کرمان، نشان دهنده ترس دشمن از پیشرفت جبهه مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس هرمزگان از بندرعباس حجت السلام جواد زارع امروز در مراسم حضرت زهرا (س) در مسجد امام حسین(ع) در خصوص حادثه تروریستی کرمان گفت: در روزهای گذشته شاهد، پیروزی های صورت گرفته در جبهه مقاومت بوده ایم و دشمن بدنبال تضعیف جبهه مقاومت است.

حتی به یاد دارم که در زمان شهادت حاج قاسم، مقام معظم رهبری اعلام کردند که این رفتار آمریکا پاسخ به پیروزی های جبهه مقاومت بوده است و فرمودند که شهید قاسم سلیمانی از شخص قاسم سلیمانی برای شما خطرناک تر است .

    به گفته وی، دشمن از بمب گذاری در یک فضای خانوادگی چه هدفی دارد؟ این نشان می دهد که از پیروزی های صورت گرفته توسط جبهه مقاومت خشمگین است.

هرکسی که به مزار حاج قاسم می رود و با راه و رسم او آشنا می شود با هر عقیده و افکاری زندگی اش متحول می شود؛ تاثیر شهید قاسم سلیمانی بر روی مردم آن قدر زیاد است که قابل قیاس با اثرگذاری رسانه ها، کتاب ها، فیلم ها و سریال های تلوزیونی نیست.

حجت الاسلام زارعی تأکید کرد: این شهید بزرگوار نمادِ علمدار مقاومت و مبارزه با استکبار است چه طور می شود که یک شخص کم حجاب با عقایدی متفاوت بالای قبر او گریه می کند؟ حاج قاسم سلیمانی محل اتفاق تمام سلیقه ها و رنگ هاست این برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پاسخ دشمن را در زمان و مکان مناسب خواهد داد

ایران پاسخ دشمن را در زمان و مکان مناسب خواهد داد