مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:402023-12-25بين الملل

اعلام آمادگی 20 هزار نیروی مردمی یمن برای ورود به فلسطین و جنگ با اسراییل


20 هزار نیروی مردمی یمن بعد از به پایان رساندن یک دوره نظامی، حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام و تاکید کردند برای مبارزه در کنار فلسطینیان برای آزادسازی خاک فلسطین آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی یمن (سبأ ) شامگاه یکشنبه اعلام کرد که 20 هزار نفر از گروه های مردمی این کشور بعد از پایان دوره های نظامی طوفان الاقصی در استان حجه رژه رفتند.

براساس گزارش سبأ، شرکت کنندگان در این رژه شعارهای آزادی ، یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین ، آمادگی برای حمایت از مجاهدان و مقاومت دلیر [فلسطین] و دفاع از مسائل امت [اسلامی] به ویژه آرمان فلسطین سر داده اند.

در تصاویر منتشرشده از این رژه نیروهای مردمی یمن با در دست داشتن سلاح و پرچم فلسطین و یمن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را تکرار کردند.

خبرگزاری رسمی یمن نوشت در بیانیه ای که نیروهای مردمی طی این رژه قرائت کرده اند، بر لزوم مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطین تاکید کرده اند و همچنین آمادگی خود برای پیوستن به مردم فلسطین و نیروهای دلیر مقاومت به منظور ورود به حماسه آزادسازی فلسطین اعلام کرده اند.

ارتش یمن از زمان تشدید حملات ارتش اسراییل به نوار غزه، حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و بندر ایلات در جنوب فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 20 هزار نیروی مردمی یمن برای ورود به فلسطین و جنگ با اسراییل

اعلام آمادگی 20 هزار نیروی مردمی یمن برای ورود به فلسطین و جنگ با اسراییل