مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:502024-01-03اقتصادي

واحد های تولیدی و صنعتی ساخته شده بدون تغییر کاربری زیر ذره بین دادگستری تهران


جانشین رییس کل دادگستری تهران گفت: وضعیت واحد های تولیدی و صنعتی که بدون تغییر کاربری ساخته شدند باید هر چه سریع تر مشخص شود.

- فیلم بازدید از شهرک های صنعتی اسلامشهر با دستور رییس کل دادگستری استان تهران وی گفت: وضعیت واحد های تولیدی و صنعتی که بدون تغییر کاربری ساخته شدند باید هر چه سریع تر مشخص شود.

جانشین رییس کل دادگستری گفت: از طرفی هم مواجه با واحد های تولیدی هستیم که در این حوزه از اراضی تاسیس شدند و بعضا با چند صد و چند هزار کارگر مشغول کار هستند و در حال حاضر با این گونه واحد های تولیدی مواجهه هستیم که تغییر کابری خلاف مقرات انجام دادند و جمیع این دو قانون، قانون حفظ کاربری اراضی و باغات و قوانین بالادستی حمایت از تولید تعارض پیدا می کند و این یکی از موانع و مشکلاتی است که در دادگستری استان تهران شناسایی شده و باید برای رفع آن چاره ای اندیشید.

پسندیده در مورد احکام قطعی که برای تعدادی از واحد های تولیدی صادر شده است، عنوان کرد: حکم قضایی مبنی بر قلع وقمع و اعاده به وضع سابق واحد های تولیدی صادر شده است که در حال حاضر با چند صد کارگر فعالیت می کند یعنی قانون می گوید واحد تولیدی به چند سال قبل با کاربری کشاورزی برگردد که شاید دیگر قابلیت اجرای این حکم الان ممکن نیست و آن زمین تبدیل شده به یک واحد تولیدی و صنعتی، دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های تولیدی و صنعتی ساخته شده بدون تغییر کاربری زیر ذره بین دادگستری تهران

واحد های تولیدی و صنعتی ساخته شده بدون تغییر کاربری زیر ذره بین دادگستری تهران