مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 23:202024-01-07سياسي

دبیرکل جمعیت اعتلا: قرار است با محوریت شورای ائتلاف، فعالیت های خود را پیش ببریم


بنا نیست پرچم مستقلی بنا کنیم، بلکه قرار است در کنار دیگر گروه های نیروهای انقلاب با محوریت شورای ائتلاف، فعالیت های خود را پیش ببریم و به یکدیگر کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیاندبیرکل جمعیت اعتلا در همایش وحدت و اعتلای نیروهای انقلاب با اشاره حادثه تروریستی چند روز اخیر در کرمان، تصریح کرد: در این ایام سه حادثه را دشمن رقم زد تا ذهن ها از موضوع غزه پراکنده شود، دشمن در ابتدا ترور عضو ارشد حماس بعد ترور سید رضی و بعد ترور مردم عزیزمان در کرمان را دستورکار خود قرار داد.

وی افزود: صهیونیست ها تلاش داشتند تمرکز از موضوع غزه و جبهه مقاومت برداشته بشود و حتی خواسته نتانیاهو این بود که ایران اسلامی مستقیم درگیر شود و خوشبختانه ابتکار ایران نگذاشت این ها به اهداف شان برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی همچنان بدون دستاورد در این نبرد حق و باطل حضور دارد، امروز ایران اسلامی در مسیر حاج قاسم همچنان گام برمی دارد و این نشان دهنده آن است که راه سردار همچنان ادامه دارد.

الهیان در ادامه گفت: جمعیت اعتلای نهادهای انقلاب اسلامی برای اعتلا و تعالی نهادهای مردم تأسیس شده و هدف این است که مردم با ظرفیت های تخصصی که دارند به میدان بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جمعیت اعتلا: قرار است با محوریت شورای ائتلاف، فعالیت های خود را پیش ببریم

دبیرکل جمعیت اعتلا: قرار است با محوریت شورای ائتلاف، فعالیت های خود را پیش ببریم