مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:052023-12-30اقتصادي

در تلاشیم بیمارستان اکباتان مرکز طبی کودکان غرب کشور شود


رییس بیمارستان اکباتان نیز اظهار کرد: در تلاشیم بیمارستان اکباتان به مرکز طبی کودکان غرب کشور تبدیل شود و اتصال سلامت و گردش مالی در استان اتفاق بیافتد و خروج بیمار را از استان تا حد امکان نداشته باشیم.

- ایسنا/همدان رییس بیمارستان اکباتان نیز اظهار کرد: در تلاشیم بیمارستان اکباتان به مرکز طبی کودکان غرب کشور تبدیل شود و اتصال سلامت و گردش مالی در استان اتفاق بیافتد و خروج بیمار را از استان تا حد امکان نداشته باشیم.

بابک یوسفی شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه یک همت به قیمت روز برای بیمارستان اکباتان هزینه شده و 120 میلیارد تومان در قالب منابع مالی تجهیزات از وزارت بهداشت به این مرکز درمانی منتقل شده است، اظهار کرد: بخشی از نیروهای این بیمارستان به صورت پیمانی جذب و تعدادی از سایر بیمارستان ها منتقل شدند و تعدادی هم شرکتی بوده و مشکلی در حوزه نیروی انسانی نیست.

یوسفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای پارک خودروها تدابیر لازم اندیشیده شده است؟ گفت: بیمارستان 232 جای پارک دارد و در ساعات ملاقات نیز از فضای مرکز بهداشت شهرستان برای پارک بهره مند خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه سی تی اسکن 32 اسلایس در این بیمارستان نصب شده که در نوع خود بی نظیر است و کیفیت آن بالاست و مرغوب است، افزود: دستگاه ام آر آی نیز برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاشیم بیمارستان اکباتان مرکز طبی کودکان غرب کشور شود

در تلاشیم بیمارستان اکباتان مرکز طبی کودکان غرب کشور شود