مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:152023-12-25سياسي

آثار استاد ساعی ریشه دار و پایدار است


رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، گفت: دوره خدمت کاری استاد ساعی کمتر از 20 سال بود اما در این دوره کوتاه آثاری برجای گذاشتند که همچنان ریشه دار و پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، امروز در آیین بزرگداشت هفتاد و یکمین یادبود استاد کریم ساعی که در محل در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده منابع طبیعی دانشگاه برگزار شد، ضمن یاد و خاطره استاد ساعی، با بیان اینکه افرادی مانند استاد ساعی الگوهای بسیار خوب در عرصه علم، دانش و خدمت به جامعه هستند، گفت: دوره خدمت کاری استاد ساعی کمتر از 20 سال بود اما در این دوره کوتاه آثاری برجای گذاشتند که همچنان ریشه دار و پایدار است.

وی اشاره ای به خلق ایده استاد ساعی در عرصه علوم منابع طبیعی کرد و افزود: برای آن تشکیلات و سازمان به وجود آورد، پیگیری و اجرا کرد تا به ثمر رسید.

  ابراهیم زاده موسوی با بیان اینکه در وجود استاد ساعی عشق به توسعه کشور بوده است، ادامه داد: او ایران را سرسبز می خواست و آرمان های ایشان بود و در همین راستا قدم های زیادی برداشته است.

وی خطاب به دانشجویان، ادامه داد: دانشجویانی که در رشته امنیت زیستی تحصیل می کنند و در این جهت قدم برمی دارند کار بسیار بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار استاد ساعی ریشه دار و پایدار است

آثار استاد ساعی ریشه دار و پایدار است