مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:352024-01-10سياسي

دولت در انتخابات پیش رو لیستی ندارد/ مخالفان دولت هم تایید صلاحیت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در برنامه سه شنبه های مردمی در شهرستان رامیان گلستان اظهار کرد: - استاندار گلستان با اشاره به ضرورت شکل گیری فضایی سالم و رقابتی برای انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: دولت سیزدهم در این رخداد سیاسی لیستی ندارد و حامی هیچ لیستی هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در برنامه سه شنبه های مردمی در شهرستان رامیان گلستان اظهار کرد: دولت وظیفه دارد به عنوان مجری انتخابات زمینه برگزاری این رخداد سیاسی را در فضایی سالم و رقابتی فراهم کند تا با مشارکت حداکثری و نقش آفرینی میدانی مردم یک مجلس قوی تشکیل شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه نتایج هیات های نظارت حاکی از آن است که همه اقوام و مذاهب گلستان و همه سلایق سیاسی و حتی مخالفان و منتقدین دولت سیزدهم در لیست نهایی حضور داشته و و دارای نامزد هستند.

زنگانه گفت: دولت مردمی و جهادی سیزدهم برخلاف دولت های گذشته هیچ لیستی برای انتخابات پیش رو ندارد واز هیچ لیستی هم حمایت نمی کند.

وی به اقدامات دولت سیزدهم در توزیع مناسب و عادلانه اعتبارات و امکانات بین شهر ها و روستا های مختلف استان گلستان اشاره کرد و گفت: همه مناطق وفق ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در انتخابات پیش رو لیستی ندارد/ مخالفان دولت هم تایید صلاحیت شدند

دولت در انتخابات پیش رو لیستی ندارد/ مخالفان دولت هم تایید صلاحیت شدند