مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:052024-01-18سياسي

بررسی خدمت رسانی بیمارستان امام خمینی فیروزکوه توسط وزیر بهداشت


وزیر بهداشت در قالب سفر استانی رییس جمهور به شرق استان تهران از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بازدید و روند خدمت رسانی این مرکز درمانی را بررسی کرد.

- وزیر بهداشت در قالب سفر استانی رییس جمهور به شرق استان تهران از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بازدید و روند خدمت رسانی این مرکز درمانی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی با اشاره به افتتاح این بیمارستان در سال 85، گفت: در طبقه بندی مراکز درمانی، تعدادی از مراکز، درمان اولیه را انجام می دهند و سطح بندی خدمات درمانی و توزیع امکانات بر اساس شاخص هایی همچون جمعیت صورت می گیرد.

وی افزود: بیمارستان فیروزکوه بیشتر در درمان اولیه مصدومان فعال است و امکانات درمانی و تجهیزاتی مناسبی نیز دارد بگونه ای که سی تی اسکن که در شرایط عادی به چنین بیمارستانی تعلق نمی گرفت اما در دوران همه گیری کرونا توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی، سی تی اسکن در این مرکز نصب شده است و کمبودهای آن نیز برطرف می شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن فیروزکوه در محور مواصلاتی پر تردد به ویژه در ایام تعطیل، گفت: برای رسیدگی اولیه به مصدومان سوانح و حوادث باید اقدامات لازم انجام شود و با همکاری سازمان انتقال خون، یک پایگاه انتقال خون در فیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خدمت رسانی بیمارستان امام خمینی فیروزکوه توسط وزیر بهداشت

بررسی خدمت رسانی بیمارستان امام خمینی فیروزکوه توسط وزیر بهداشت