مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:052023-12-27سياسي

9 اثر صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نشان مُهر اصالت دریافت کرد


معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله داوری دریافت نشان ملی مُهر اصالت که به میزبانی استان بوشهر برگزار شد، 9 اثر صنایع دستی این استان موفق به دریافت این نشان ملی شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله داوری دریافت نشان ملی مُهر اصالت که به میزبانی استان بوشهر برگزار شد، 9 اثر صنایع دستی این استان موفق به دریافت این نشان ملی شده است.

مهرنوش بهنیا زاده روزچهارشنبه ششم دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره 13 اثر انتخاب و به مرحله داوری کشوری ارسال شد که از این آثار 9 اثر نشان ملی مهر اصالت را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: این آثار شامل دست بافت های داری مانند انواع گلیم، ساز چوبی و لچک لباس محلی زنان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمک به ارتقا و بهبود کیفی محصولات، ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان، تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال و بروز استعدادها، خلاقیت ها و نوآوری ها از مهم ترین اهداف برگزاری دوره های داوری مُهر اصالت محصولات صنایع دستی در سطح ملی و استانی به شمار می رود.

گفتنی است که کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فعالیت 35 هزار هنرمند صنایع دستی و تولید سالانه 218 هزار مترمربع انواع صنایع دستباف، یکی از مناطق فعال در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 اثر صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نشان مُهر اصالت دریافت کرد

9 اثر صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نشان مُهر اصالت دریافت کرد