مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:302024-01-16اجتماعي

خبرهای نگران کننده از افت تحصیلی میان کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودکان کار با افت تحصیلی مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، 380 کودک کار توسط بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که 80 نفر از این کودکان اتباع بیگانه هستند که برای 30 نفر پرونده تشکیل شده است.

عظیم فر معاون بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر جمع آوری و ساماندهی کودکان کار در سطح استان گفت: تیمی با همکاری دادگستری، بهزیستی، فرمانداری بویراحمد، اداره اتباع استانداری تشکیل و کودکان کار ایرانی و غیرایرانی شناسایی و غیرایرانی ها به کشورشان برگشت داده شوند.

در ادامه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه در زمینه کودکان کار، آنطور که انتظار می رود کار انجام نشده است، افزود: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که مرکز نگهذاری متکدیان و مرکز نگهداری کودکان کار ندارد.

مسعود نوری عنوان کرد: طی این چند سال شهرداری و بهزیستی سهل انگاری کردند و باعث شدند اعتباراتی که برای این مراکز اختصاص داده می شوند برگشت داده شود.

نوری با بیان اینکه استانداری تجهیزات این مراکز را خریداری کرده، گفت: بهزیستی و شهرداری یاسوج مکانی برای نگهداری کودکان کار تعیین کنند، ضمن اینکه استانداری 200 میلیون تومان تجهیزات این مرکز را خریداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای نگران کننده از افت تحصیلی میان کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای نگران کننده از افت تحصیلی میان کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد