مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:502023-12-31ورزشي

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان قم


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با تشریح برنامه های هفته زن در استان گفت: در این هفته 6 برنامه استانی برنامه ریزی شده است که مهمترین برنامه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، زینب عبداللهی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی جلساتی که با حضور مدیران دستگاه های استان برگزار شد مقرر گردید که در هفته زن برنامه هایی به صورت سراسری و همچنین به شکل اختصاصی درون دستگاهی برگزار شود.

وی افزود: تمام دستگاه های استان در این هفته برنامه هایی را ویژه بانوان و خانواده های کارکنان خود برای ارج نهادن به مقام بانوان و مادران برگزار می کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم، گفت: در همین راستا در این هفته 6 برنامه استانی برنامه ریزی شده است که مهمترین برنامه، رونمایی از پوستر کنگره زنان تاثیرگذار استان قم است که با حضور استاندار قم نیز برگزار می شود و در این کنگره بانوان نخبه و کارآمد استان در هشت عرصه شناسایی و مشغول به فعالیت می شوند.

وی افزود: این هشت کارگروه شامل فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی و همچنین ورزش است.

عبداللهی گفت: هر بخش دارای یک تیم علمی و اجرایی است که این تیم بندی از ابتدای کلید خوردن کنگره مشغول به کار می شود و پس از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان قم

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان قم