مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:202024-01-19سياسي

تکیه بر ظرفیت مردمی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور


حجت الاسلام والمسلمین صادق صالحی امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته 29 دی ماه گفت: راهکاری که امامین انقلاب همواره برای برون رفت از مشکلات مثمر ثمر می دانستند و بر آن تأکید کردند تکیه بر مردم و ظرفیت های مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق صالحی امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته 29 دی ماه با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان در دیدار با ائمه جمعه کشور بر اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در نظام اسلامی تأکید داشتند.

وی بابیان این که رهبر انقلاب در بیانات و فرمایشات خود به چهار شاخص مهم و اصلی برای مردم شامل آگاهی، نظارت، مشارکت و همگامی اشاره کرد، افزود: این شاخص ها برای مردم ضروری است و از این مؤلفه ها نظارت، مشارکت و همگانی همچنین به عنوان تکلیف و وظیفه ی شرعی بر مردم واجب است.

امام جمعه قصرشیرین در خصوص راهبرد رهبر انقلاب برای عبور از شرایط فعلی، تصریح کرد: راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی کارآمدی مردم نهاد و مردم بنیاد می دانند، الگویی که پیش تر در زمان امام راحل(ره) در مقطعی از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فعالیت های جهاد سازندگی بیان شد و مثمر ثمر و نتیجه بخش بودن خود را نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر ظرفیت مردمی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور

تکیه بر ظرفیت مردمی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور