مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:152024-01-13سياسي

تقدیر از 40 برگزیده اولین رویداد هوای مادری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  اختتامیه اولین رویداد ملی هوای مادری به دبیری حسین علیزاده و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان رییس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، - اولین رویداد ملی هوای مادری با تقدیر از 40 نفر از مادران فعال حوزه کودک به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  اختتامیه اولین رویداد ملی هوای مادری به دبیری حسین علیزاده و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان رییس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت و جمع کثیری از مادران و فعالین این حوزه از سراسر کشور در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر مجتبی همتی فر با بیان این نکته که در سازمان ملی تعلیم و تربیت بیش از 15 میلیون والد و همچنین 7 میلیون کودک را پوشش می دهیم، عنوان کرد: خانواده نقش مهمی در شکل گیری نگاه اسلامی دارد و برای اینکه بتواند نقش اساسی خود را حفظ کند باید والدگری خود را به نحو احسن در جامعه انجام دهد.

وی افزود: این سازمان که سازمانی نوپاست با نظر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و وظیفه ساماندهی و ارتقاء زیست بوم اوان کودکی با رویکرد خانواده محور را به عهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 40 برگزیده اولین رویداد هوای مادری

تقدیر از 40 برگزیده اولین رویداد هوای مادری