مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:252024-01-02سياسي

عراقچی: تاثیر «شهید سلیمانی» در جنگ غزه قابل کتمان نیست


دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: آنچه باعث شده حماس و مردم غزه سه ماه در برابر یکی از مجهزترین ارتش های جهان بایستند و اسطوره شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند، - توسل به قدرت معنایی مقاومت است؛ قدرتی که با اتکا به قدرت خدا، توانایی ایستادگی در مقابل قدرت ها و پرداخت هزینه های آن را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس عراقچی روز سه شنبه در نشستی با عنوان مقاومت در آیینه ادبیات و دیپلماسی که در خانه شعر و ادبیات برگزار شد، درباره دیپلماسی مقاومت محور گفت: این روزها در سالگرد شهادت سردار بزرگ شهید سپهبد قاسم سلیمانی، از او زیاد گفته شده و البته هر چه گفته شود کم است.

شخصیت حاج قاسم بسیار عزیز بود و خصوصیات رفتاری بسیار برجسته داشت، اما مهم تر از شخصیت او، مکتب اوست، مکتب شهید سلیمانی .

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری به شهید حاج قاسم به چشم یک فرد نگاه نکنیم، به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم .

مکتب حاج قاسم، مکتب اخلاص و کار بی منت است؛ مکتب ساده زیستی و خدمتگزاری به مردم است؛ مکتب شجاعت و نترسیدن از غیرخدا است؛ مکتب عقل و تدبیر و خلاقیت است؛ مکتب مردم داری و در کنار مردم است نه در کنار خطوط و جناح های سیاسی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: تاثیر «شهید سلیمانی» در جنگ غزه قابل کتمان نیست

عراقچی: تاثیر «شهید سلیمانی» در جنگ غزه قابل کتمان نیست