مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:052023-12-26اقتصادي

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری در تعمیر تجهیزات صنعتی


معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از همکاری این مجموعه با شرکت ملی حفاری ایران در زمینه ساخت و تدوین دانش فنی تجهیزات و محصولات فناورانه مورد نیاز شرکت ملی حفاری خبر داد.

- معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خبر داد همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری در تعمیر تجهیزات صنعتی ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از همکاری این مجموعه با شرکت ملی حفاری ایران در زمینه ساخت و تدوین دانش فنی تجهیزات و محصولات فناورانه مورد نیاز شرکت ملی حفاری خبر داد.

بهنام قدرتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک جهاد دانشگاهی با شرکت ملی حفاری ایران، اظهار کرد: جلسه ای با حضور مدیر پژوهش و فناوری و روسای ادارات پژوهش و ساخت شرکت ملی حفاری برگزار و در این جلسه به توانمندی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه فنی و مهندسی در خط تولید مته های حفاری و فعالیت گروه های پژوهشی برق، شیمی و مرکز خدمات مهندسی اشاره شد.

وی افزود: همچنین به توانمندی ساخت و تعمیر مته های حفاری PDC و ساخت فیلترهای صنعتی مورد نیاز نفت و تصفیه پس آب ها و فناوری تولید ژل پلاگ ها پرداخته شد که مورد استقبال شرکت ملی حفاری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری در تعمیر تجهیزات صنعتی

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری در تعمیر تجهیزات صنعتی