مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:252023-12-24سياسي

پیگیری برای خرید دستگاه های مورد نیاز هلال احمر خراسا لی شمالی


استاندار خراسان شمالی با اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت ها و فضای آموزشی و کمک رسانی جمعیت هلال احمر در استان، گفت: در بخش تجهیزات خودرویی با پیگیری های انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب اظهارکرد: داوطلبان هلال احمر از مردم بوده و بدون هیچ منت و چشم داشتی در سخت ترین شرایط و حوادث در کنار مردم هستند.

وی با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و فعالیت های بشردوستانه آنان، گفت: دواطلبان هلال احمر همواره در تمام عرصه ها حاضر بودند و مرزها را فارغ از هرگونه وابستگی برای کمک و نجات جان مردم درنوردیده اند و علاوه بر استان در کشورهای همسایه هم به ارائه خدمت می پردازند.

استاندار خراسان شمالی افزود: دواطلبان هلال احمر با همدلی و هماهنگی با سایر دستگاه ها و نهادها بدون هیچ گونه سردرگمی در حوادث، بی دریغ کمک می کنند و در دفاع مقدس و بعد از آن شهدایی را در راه خدمت به مردم تقدیم کرده اند.

حسین نژاد ضمن اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت ها و فضای آموزشی و کمک رسانی جمعیت هلال احمر در استان، بیان کرد: در بخش تجهیزات خودرویی با پیگیری های انجام شده، قول های مساعد برای تجهیز و اختصاص تجهیزات خودرو داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای خرید دستگاه های مورد نیاز هلال احمر خراسا لی شمالی

پیگیری برای خرید دستگاه های مورد نیاز هلال احمر خراسا لی شمالی