مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:452023-12-31اجتماعي

دانش آموزان با فناوری های نوین ساختمانی آشنا می شوند


معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: برای تحقق حکمرانی فناورانه در وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات در به روزرسانی و تولید محتوای آموزشی متناسب با فناوری های نوین و تربیت نیروی ماهر هماهنگ با نیازهای صنعت ساختمان و همچنین .

- معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: برای تحقق حکمرانی فناورانه در وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات در به روزرسانی و تولید محتوای آموزشی متناسب با فناوری های نوین و تربیت نیروی ماهر هماهنگ با نیازهای صنعت ساختمان و همچنین توسعه مدارس فنی و حرفه ای تخصصی با وزارت آموزش و پرورش همکاری می کند.

در جلسه ارزیابی کتب درسی فنی و حرفه ای مطرح شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر حدادی هرندی در جلسه ارزیابی کتب درسی فنی وحرفه ای با تاکید بر نقش مهم فناوری های نوین ساختمانی در پیشرفت حوزه ساخت و ساز سریع، سبک و ایمن، گفت: با معرفی فناوری های نوین در کتب درسی، دانش آموزان قادر خواهند بود بهترین دستاوردها و روش های مدرن ساختمانی را درک کرده و در آینده به عنوان نیروی ماهر و شایسته در این حوزه مشغول به کار شوند.

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تأثیر این تغییرات در کتب درسی بر آینده صنعت ساخت و ساز، گفت: معرفی فناوری های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با فناوری های نوین ساختمانی آشنا می شوند

دانش آموزان با فناوری های نوین ساختمانی آشنا می شوند