مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:052023-12-26فناوري

نظر معاون وزیر ارتباطات درباره تغییر تعرفه های اینترنت


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ما اختیار و امکانش را برای تغییر تعرفه های ارتباطی داریم اما هر نوع تغییر تعرفه ، مشروط بر آن است که اگر تغییر تعرفه انجام شود، - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ما اختیار و امکانش را برای تغییر تعرفه های ارتباطی داریم اما هر نوع تغییر تعرفه ، مشروط بر آن است که اگر تغییر تعرفه انجام شود، اپراتور چگونه می خواهد افزایش درآمد را هزینه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محمدزاده لاجوردی - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه چهارمین روز نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران درباره افزایش تعرفه های ارتباطی اظهار کرد: وزارت ارتباطات یک وزارتخانه تخصصی است و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم موضوعات را تخصصی بررسی می کند؛ که در این راستا بحث افزایش تعرفه ها مطالبه اپراتورها بوده و هست.

وی افزود: حتی این مطالبه در سال های اخیر بیشتر هم شده است؛ ما در بازه های زمانی مختلف داده های آن ها را دریافت می کنیم و متناسب با شرایط تصمیم می گیریم.

الان هم طبیعتا اپراتورها درخواست داده و داده های آماری خود را به رگولاتوری ارائه کرده اند؛ ما اختیار و امکانش را برای تغییر تعرفه داریم اما هر نوع تغییر تعرفه ای مشروط بر این است که اگر تغییر تعرفه ای رخ دهد، اپراتور این افزایش درآمد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر معاون وزیر ارتباطات درباره تغییر تعرفه های اینترنت

نظر معاون وزیر ارتباطات درباره تغییر تعرفه های اینترنت