مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 00:102024-01-19اقتصادي

کاربردی سازی هوش مصنوعی در خدمات مالی تحول آفرین است


یک کارشناس ارشد مدیریت مالی با بیان اینکه در کشورمان از نظر فناوری های دیجیتال به ویژه هوش مصنوعی در صنعت مالی کمتر بهره می بریم ، گفت: از این رو کاربردی سازی هوش مصنوعی در خدمات مالی منجر به تحولی در وضعیت شرکت های مالی خواهد شد.

- سید طاها میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص سرمایه گذاری در حوزه زنجیره ارزش خدمات مالی، اظهار کرد: ما در کشور از نظر سرمایه انسانی که بتوانند کاربرد فناوری های نوظهور را در زنجیره ارزش خدمات مالی و سرمایه گذاری توسعه دهد وضعیت غنی ای داریم، از این رو نخبگانی که در دانشگاه ها، مراکز علمی، شتاب دهنده ها و سایر مراکز نوآوری و حمایتی فعالیت می کنند دستاوردهای متعددی دارند.

وی افزود: ما از نظر فناوری های دیجیتال به ویژه هوش مصنوعی در صنعت مالی کمتر بهره می بریم در حالی که در مقایسه با کشورهای همسایه، هم رشد استارتاپ های این حوزه سرعت بیشتری داشته است و هم نفوذ نوآوری دیجیتال در شرکت های فعال شتاب خوبی دارد.

   میرمحمدی افزود: دانش و نوآوری به طور خاص تا حدود زیادی غیرقابل منع کردن است به نحوی که در برخی از حوزه ها عدم وجود سیاست گذار به سرعت رشد این قبیل ابزارهای نوآور کمک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی سازی هوش مصنوعی در خدمات مالی تحول آفرین است

کاربردی سازی هوش مصنوعی در خدمات مالی تحول آفرین است