مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:152023-12-27سياسي

هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا: به خانه برگردید


وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز در ایروان و با بیان اینکه رسیدن به صلح پایدار بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان در ماه های آغازین سال جدید میلادی دست یافتنی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان که در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات ارشد ارمنستان و در دومین سفرش به ایروان بعد از تصدی وزارت خارجه در پایتخت جمهوری ارمنستان حضور دارد، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) ششم دی ماه در ایروان و در نشست خبری مشترک با همتای ارمنستانی به تشریح رایزنی های انجام شده پرداخت.

رییس دستگاه دیپلماسی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایروان و تبریک سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) عنوان کرد که گفت وگوهای خوبی با همتای ارمنستانی داشته و به ملاقاتش با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان اشاره کرد و این ملاقات را مهم خواند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه در این ملاقات ها روند همکاری های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: در خصوص صلح و ثبات در قفقاز جنوبی گفت وگو و بر نقش جمهوری اسلامی ایران در برقراری ثبات تأکید شد.

وی با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی ارمنستان و حاکمیت آن، به روابط تاریخی و مهم ایران با این کشور اشاره کرد و گفت: روابط با ارمنستان را هر روز نیرومندتر از روز قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا: به خانه برگردید

هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا: به خانه برگردید