مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:262023-12-28سياسي

قاضی زاده هاشمی: شهیده «فاطمه نیک» سمبل زنان هرمزگان و ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید امیرحسین قاضی زاده  هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در هرمز گفت: جزیره هرمز از آن مکانهای مقدسی است که هم بخاطر تاریخ ایستادگی این مردم بزرگ در برابر استعمار خارجی چه از ظهور و بروز پرتغالی ها، چه تا عصر امروز بااینکه جزیره ای بوده که از لحاظ امکانات ارتباطی با مرکز دچار مشکل بوده اما مردمانش، گوهر خویش را به خوبی درخشان ساخته اند.

وی گفت: اهالی هرمز در ارتباط با انقلاب اسلامی فعال بودند و تلاش هایشان برای به  پیروزی رسیدن انقلاب به باز نشست و این انقلاب به دست چنین مردمان نیکی رقم خورد و در دوره دفاع از انقلاب همواره در جنگ تحمیلی و بعد از آن عموم این مردم در صحنه بودند و دلهای این مردان و زنان با خدا بوده است.

معاون رییس جمهور اظهارداشت: جزیره هرمز زنانش شیرزنانی بودند که معیار شدند مانند شهیده فاطمه نیک سمبل زنان هرمز و استان هرمزگان  و ایران که یک نمونه است که تعدادی زیادی مرد را یک به یک یرای دفاع از این سرزمین فرستاد و آنان هر کدام با رشادت فراوان آسمانی شدند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) افزود: مادران شهدا تجلی عینی الگوهای اسلامی هستند که به حضرت ام البنین (س) ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: شهیده «فاطمه نیک» سمبل زنان هرمزگان و ایران است

قاضی زاده هاشمی: شهیده «فاطمه نیک» سمبل زنان هرمزگان و ایران است