مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:452024-01-09سياسي

اختصاص زمین رایگان به 150 خانواده 3 فرزندی مریانج


امام جمعه مریانج با بیان اینکه یکی از طرح های جوانی جمعیت مربوط به اهدای زمین رایگان به خانواده های صاحب سه فرزند و بیشتر است، گفت: براساس این طرح 150 خانواده دارای شرایط در شهر و روستاهای مریانج زمین رایگان دریافت می کنند.

- ایسنا/همدان امام جمعه مریانج با بیان اینکه یکی از طرح های جوانی جمعیت مربوط به اهدای زمین رایگان به خانواده های صاحب سه فرزند و بیشتر است، گفت: براساس این طرح 150 خانواده دارای شرایط در شهر و روستاهای مریانج زمین رایگان دریافت می کنند.

حجت الاسلام یاسر مظاهری سه شنبه 19 دی در مراسم اهدای زمین رایگان به خانواده های سه فرزندی شهر مریانج، با بیان اینکه کتابی با عنوان بی بچه در اروپا مورد استقبال قرار می گیرد، افزود: این کتاب می گوید برای اینکه خانواده ایران را خراب کنم مادر خانواده را در دستور کار قرار دارم چرا که مادر خانواده در ایران همه کاره خانواده است.

وی تصریح کرد: در جایی از این کتاب گفته می شود که باید کاری کنیم که مادران از مادر بودن خود احساس حقارت و کوچکی کنند و به جای در آغوش گرفتن بچه، سگ را بغل بگیرند.

امام جمعه مریانج با تأکید بر اینکه باید روی نقش مادری کار کنیم و نگاه ها را تغییر دهیم، مطرح کرد: دشمن مقداری در نگاه زنان جامعه به مادر بودن اثر گذاشته بنابراین اگر قرار است در جامعه برای فرزندآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین رایگان به 150 خانواده 3 فرزندی مریانج

اختصاص زمین رایگان به 150 خانواده 3 فرزندی مریانج