مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:202024-01-01اجتماعي

این استان ها منتظر باران رگباری باشند + اسامی


امروز (11 دی) در بخش هایی از چند استان رگبار و گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می دهد.

- جی پلاس؛ رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی نقاط کشور و تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (11 دی) بخش هایی از استان های ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، جنوب همدان، خوزستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رگبار و گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می دهد.

وی افزود: در شمال کشور به ویژه در استان های گیلان و مازندران افزایش ابر و در برخی نقاط بارش خفیف انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه شنبه (12 دی) در جنوب شرق کشور، استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب شرق کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: چهارشنبه (13 دی) در برخی نقاط جنوب شرق کشور بارش پراکنده رخ می دهد، از طرفی در شمال کشور به ویژه در استان های گیلان و مازندران اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این استان ها منتظر باران رگباری باشند + اسامی

این استان ها منتظر باران رگباری باشند + اسامی