مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:252024-01-16سياسي

فیلم ساز یزدی: چرا برخی سلبریتی ها در خصوص حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟


سلبریتی هایی که وارد مسائل سیاسی شده و نسبت به شهادت مردم بی گناه غزه، کرمان و شهدای امنیت سکوت می کنند، هنرمند واقعی و بزرگ نیستند.

- علیرضا طحان زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با گلایه از سلبریتی هایی که تنها دستمزد بالا برایشان ملاک و ارزش محسوب می شود، اظهار کرد: همان هایی که روزی با تلویزیون مطرح شده و مورد توجه مردم قرار گرفته اند، امروز نه تنها به تلویزیون بلکه نسبت به همان مردم هم بی اعتنا هستند.

وی افزود: دلیل سکوت معنادار این سلبریتی های به ظاهر هنرمند در برای شهادت کودکان و مردم بی گناه و بی دفاع غزه، شهدای مظلوم کرمان و یا 11 شهید نیروی انتظامی که خانواده هایشان برای امنیت ما داغدار عزیزانشان شدند، چیست؟ این فیلم ساز یزدی خطاب به سلبریتی ها گفت: شما که مدعی مردمی بودن هستید، آیا حاضرید به خاطر همین مردم و جوانان مملکت خود از دستمزدهای نجومی چشم پوشی کرده و در فیلم های فیلم سازان جوان و مستعد که می توانند نقش بسزایی در پیشرفت این جامعه داشته باشند، بازی کنید؟ طحان زاده با تأکید بر این که سلبریتی هرگز هنرمند واقعی و بزرگ نیست، گفت: ما در کشورمان هنرمندان بسیار بزرگ و انقلابی فراوان داریم که سال های دور پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشته و هرگز وارد بازی های سیاسی نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم ساز یزدی: چرا برخی سلبریتی ها در خصوص حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟

فیلم ساز یزدی: چرا برخی سلبریتی ها در خصوص حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟