مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:402024-01-01سياسي

تیراندازی در مراسم عزا و عروسی جرم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر گفت: علی رغم مشکلاتی که در استان خوزستان وجود دارد، - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر گفت: تیراندازی در مراسم عزا و عروسی رسم نیست بلکه جرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر گفت: علی رغم مشکلاتی که در استان خوزستان وجود دارد، اما کارنامه استان کارنامه موفقی است و سرجمع خوب عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص سرقت های مسلحانه باید برنامه ریزی و تلاش بیشتری صورت بپذیرد، افزود: تاکید بنده بر این است که تمامی مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی در زمینه های مختلف باید به صورت کامل و دقیق اجرا شود تا به هدف نهایی برسیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: سلاح و مهمات یکی از اولویت های رده های استان است و به عنوان مثال معاونت اجتماعی می بایست نسبت به بدعت تیراندازی در مراسم عزا و عروسی واکنش اجتماعی گسترده ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس حق ندارد بگوید تیراندازی در مراسم عزا و عروسی رسم است بلکه این یک نوع جرم است، ادامه داد: این فرهنگ نیست بلکه این اقدامی غیرقانونی است و باید نفرات مجرم تحت تعقیب قرار گیرند همچنین بخش های مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در مراسم عزا و عروسی جرم است

تیراندازی در مراسم عزا و عروسی جرم است