مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:052024-01-05سياسي

چند نفر در چهارمحال و بختیاری تایید و یا رد صلاحیت شدند؟


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان، از صبح امروز 15 دی ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان ، از صبح امروز 15 دی ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است .

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: داوطلبانی که به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند از 17 تا 19 دی فرصت دارند به صورت الکترونیکی اعتراض خود را ثبت کنند و شورای محترم نگهبان تا 19 بهمن به اعتراضات رسیدگی و اعلام نتیجه می کند.

وی با بیان اینکه هیات نظارت استان برابر قانون صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج در زمان قانونی مشخص و اعلام شده ، افزود: براین اساس از مجموع بررسی های انجام شده از داوطلبان استان، صلاحیت 110 نفر تایید شده و وارد مرحل قانونی دیگری از انتخابات می شویم.

حسین میرزایی در ادامه اضافه کرد: از تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده 26 نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، 26 نفر مربوط به حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در چهارمحال و بختیاری تایید و یا رد صلاحیت شدند؟

چند نفر در چهارمحال و بختیاری تایید و یا رد صلاحیت شدند؟