مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:302024-01-10سياسي

حمله کیهان به مرحوم هاشمی رفسنجانی


مرحوم هاشمی رفسنجانی نبود تا ببیند به قول وی «تابوشکنی در مذاکره با آمریکا» فقط آمریکا را طلبکار تر کرد تا وعده های برجامی را گرو بگیرد و واگذاری قدرت نظامی و منطقه ای را طلب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه کیهان نوشت: رییس شورای مرکزی کارگزاران می گوید: آیت الله هاشمی بزرگ ترین دشمن ایران را فقر و از بین رفتن طبقه متوسط می دانست.

 محسن هاشمی در سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی در روزنامه سازندگی نوشت: در رسانه های رسمی ما، واژه دشمن، کلمه پرتکراری است و همراه با تئوری توطئه به ترجیع بند مواضع و سخنان مسئولان مختلف کشور در قوای سه گانه تبدیل شده است.

اینکه بزرگ ترین دشمن جامعه ایران، استکبار جهانی و دشمنان خارجی است، اینکه اکثر قدرت های بین المللی جمع شده اند تا ما به اهداف خود نرسیم، اینکه باید به دنبال نفوذی هایی باشیم که ظاهر و سخنان غیرانقلابی دارند.

اما آیا واقعاً این گونه است؟  انتخاب نام رفاه برای مدرسه اسلامی در دوره ای که شاهد اوج گرفتن تفکرات چپ و سوسیالیسم اسلامی در جامعه بودیم که در سخنان مرحوم شریعتی و مواضع روشنفکران ما بروز پررنگی داشت، شاید از یک مبارز انقلابی نظیر هاشمی و همفکران ایشان در تاسیس مدرسه رفاه ازجمله شهیدان باهنر و بهشتی و رجایی بعید به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کیهان به مرحوم هاشمی رفسنجانی

حمله کیهان به مرحوم هاشمی رفسنجانی