مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:202023-12-24سياسي

14 پرونده قصاص در زندان های البرز به صلح و سازش ختم شد


صبح روز یکشنبه سوم دی ماه به همت مسئولان و شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه کرج و همچنین اعضای کمیته صلح و سازش، پرونده قصاص پس از پنج سال با اخذ رضایت از اولیای دم مختومه شد.

- ایسنا/البرز صبح روز یکشنبه سوم دی ماه به همت مسئولان و شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه کرج و همچنین اعضای کمیته صلح و سازش، پرونده قصاص پس از پنج سال با اخذ رضایت از اولیای دم مختومه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان البرز، در جلسه صلح و سازش جعفری اسکندرلو فرماندار، حجت الاسلام دربانی امام جمعه، صفری دادستان، رستمی عضو شورای شهر شهرستان چهارباغ، علی کشاورزیان مدیر ندامتگاه کرج و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان چهارباغ حضور داشتند.

فتحی سرپرست اداره کل زندان های استان البرز با اعلام این خبر افزود: قصاص طبق آیات قرآن حق اولیای دم است اما در ادامه این آیات گذشت و بخشش نیز توصیه شده است، به همین دلیل مسئولان و مددکاران زندان ها، کمیته صلح و سازش و شورای حل اختلاف مستقر در زندان های استان جهت اخذ رضایت از اولیای دم با برگزاری چندین جلسه موفق شدند اصلاح ذات البین را بین طرفین ایجاد کنند.

فتحی افزود: با تلاش و همت مسئولین و مددکاران زندان ها و خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون 14 پرونده قصاص بدون قید و شرط به رضایت ختم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پرونده قصاص در زندان های البرز به صلح و سازش ختم شد

14 پرونده قصاص در زندان های البرز به صلح و سازش ختم شد