مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:302024-01-16سياسي

راه اندازی سایت «همرسان» برای ازدواج دانشجویان در اردبیل


رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل: در این سایت دانشجویان علاقه مند به ازدواج می توانند همسر مورد علاقه خود را انتخاب و در سایت ثبت نام کرده تا به همت واسطان خیر و مشاوران امر ازدواج، - راه اندازی سایت همرسان برای ازدواج دانشجویان در اردبیل رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل: در این سایت دانشجویان علاقه مند به ازدواج می توانند همسر مورد علاقه خود را انتخاب و در سایت ثبت نام کرده تا به همت واسطان خیر و مشاوران امر ازدواج، زمینه آشنایی و ازدواج زوج ها فراهم آید.

رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل گفت: سایت همرسان برای ازدواج دانشجویان در دانشگاه های استان اردبیل طراحی شده است تا زندگی مشترک زوج ها در دانشگاه ها فراهم آید.

حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این سایت دانشجویان علاقه مند به ازدواج می توانند همسر مورد علاقه خود را انتخاب و در سایت ثبت نام کرده تا به همت واسطان خیر و مشاوران امر ازدواج، زمینه آشنایی و ازدواج زوج ها فراهم آید.

وی تصریح کرد: واسطان ازدواج به صورت محرمانه شرایطی را برای زوج ها فراهم می آورند تا بعد از معرفی، آشنایی و ارجاع به مشاوران خانواده بتوانند مقدمات آغاز زندگی مشترک را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت «همرسان» برای ازدواج دانشجویان در اردبیل

راه اندازی سایت «همرسان» برای ازدواج دانشجویان در اردبیل