مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:452023-12-27سياسي

تبیین دستاوردهای نظام یعنی گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اگر ما بتوانیم خدمات و برنامه های فرهنگی را برای مردم تشریح کنیم یعنی در راستای جهاد تبیین گام برداشته ایم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اگر ما بتوانیم خدمات و برنامه های فرهنگی را برای مردم تشریح کنیم یعنی در راستای جهاد تبیین گام برداشته ایم.

حجت الاسلام هادی شفیع زاده، امروز (ششم دی ماه)، در جمع مبلغین و روحانیون اوقاف شهرستان بندر عباس که در مسجد امامزاده سید مظفر علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل اعزام مبلغ دراستای تبدیل بقاع متبرکه، به قطب فرهنگی، یکی از فرایندهای کاری آن اعزام در 10 مناسبت تبلیغی از قم به امامزادگان و مناطق محروم کشور است.

وی افزود: یکی از ظرفیت های این اداره کل استفاده از مبلغین بومی است که طلاب و مبلغین خواهری که در جوار امامزادگان سکونت دارند و امروز نیز در دوره آموزشی ویژه این گروه شرکت دارند از این ظرفیت بهره مند شوند.

مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: فضای تبلیغی در استان هرمزگان به همت مدیریت این مجموعه فضای مستعدی است اما ایام نوروز و زمستان میزبان مسافرین سایر استان ها هستند که با فضای تبلیغی متفاوت روبرو است نگاه نیز باید متفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای نظام یعنی گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین

تبیین دستاوردهای نظام یعنی گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین