مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:102024-01-10ورزشي

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟


ایسنا در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست نظرشان را درباره لیست تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت های آسیا را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران جهت اعزام به مسابقات جام ملت های آسیا 2024، خبرگزاری دانشجویان ایران در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که نظرشان را درباره بازیکنان منتخب امیر قلعه نویی اعلام کنند.

در این نظرسنجی از مخاطبان ایسنا سوال شد که جای کدام بازیکن یا بازیکنان در لیست دعوت شدگان به تیم ملی خالی است؟ امین حزباوی، الله یار صیادمنش، علی کریمی، مهرداد محمدی، احمد نوراللهی، سایر بازیکنان و لیست تیم ملی کامل است، گزینه های این نظرسنجی بودند که مخاطبان می توانستند به یک یا چند گزینه رای بدهند.

نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام طبق نظرسنجی انجام شده در کانال تلگرام ایسنا با عنوان جای کدام بازیکن یا بازیکنان در لیست دعوت شدگان به تیم ملی خالی است؟ احمد نوراللهی با 52 درصد در صدر قرار گرفت.

پس از آن امین حزباوی با 29 درصد بیشترین رای را کسب کرد.

مهرداد محمدی (22 درصد)، الله یار صیادمنش (20 درصد) و علی کریمی (12 درصد) در رده های بعدی قرار دارند.

5 درصد از مخاطبان اعتقاد داشتند که لیست تیم ملی کامل است و 3 درصد دیگر از مخاطبان اعلام کردند بازیکنان دیگری باید به تیم ملی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟