مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:152024-01-17سياسي

جزییات برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز


رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی قطب 10 کشور در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی قطب 10 کشور در این دانشگاه خبر داد.

دکتر الهام حویزی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: المپیاد علمی دانشجویی سالانه با هدف شناسایی و رقابت میان دانشجویان بااستعداد و برتر در سطح کشور برگزار می شود تا دانشجویان دارای معدل بالا و ممتاز دانشگاه ها بتوانند از این طریق به دوره تحصیلات تکمیلی مقطع ارشد راه پیدا کنند و مدرک شرکت در المپیاد علمی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه المپیاد علمی دانشجویی به دو صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود، افزود: داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام در المپیاد نیمه نهایی غیرمتمرکز می توانند به مسئولان کمیته های هر رشته در دانشگاه که در سایت دانشگاه معرفی شده اند، مراجعه کنند.

رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان سال سوم و چهارم دارای شرایط شرکت در این آزمون باید تا 31 شهریورماه سال آینده فارغ التحصیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز

جزییات برگزاری المپیاد علمی قطب 10 در دانشگاه شهید چمران اهواز