مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:502024-01-07سياسي

76 عنوان تخصصی نمایشگاهی در بوشهر برپا می شود


مدیرعامل نمایشگاه های استان بوشهر گفت: در مجموع 26 نمایشگاه تخصصی در مرکز استان، 30 نمایشگاه شهرستانی و 20 نمایشگاه بهاره و ضیافت در سال جاری پیش بینی شده که 76 عنوان دوره تخصصی نمایشگاه را شامل می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل نمایشگاه های استان بوشهر گفت: در مجموع 26 نمایشگاه تخصصی در مرکز استان، 30 نمایشگاه شهرستانی و 20 نمایشگاه بهاره و ضیافت در سال جاری پیش بینی شده که 76 عنوان دوره تخصصی نمایشگاه را شامل می شود.

حسین نامور در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی بوشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه های مختلف در استان بوشهر گفت: در راستای معرفی توانمندی های داخلی و عرضه ظرفیت های استانی از سال گذشته تاکنون نمایشگاه های متعددی برگزار شده و اشخاص حقیقی و حقوقی از سراسر کشور در این رویدادها شرکت کرده اند.

وی افزود: رویکرد نمایشگاه بین المللی استان به سمت اجرای رویدادهای تخصصی است و از آنجایی که بوشهر دارای ظرفیت منحصر بفردی در حوزه های خرما و آبزیان و صنایع دریایی و نفت و گاز است، در سال جاری برای اولین بار در کشور نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی برپا شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تخصصی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا محور با مشارکت 70 شرکت بزرگ و کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 عنوان تخصصی نمایشگاهی در بوشهر برپا می شود

76 عنوان تخصصی نمایشگاهی در بوشهر برپا می شود