مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13فرهنگي

ده نمکی پس از 5 سال با «پرواز 655» به سینما بازمی گردد


شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در حالی آخرین مصوبات خود را اعلام کردند که مسعود ده نمکی پس از 5 سال از ساخت «زندانی ها» به سینما باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر خود با 2 فیلم نامه سینمایی و 6 فیلم نامه غیرسینمایی موافقت کرده اند که در این میان مسعود ده نمکی پس از 5 سال برای تولید یک اثر سینمایی از شورای پروانه ساخت آثار سینمایی مجوز گرفته است.

فیلم نامه های سینمایی پرواز 655 به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی و سید بهزاد زهرایی و ماه پنهان به تهیه کنندگی ایرج محمدی روزبهانی، کارگردانی محمدرضا یکانی و نویسندگی آوا اکبری موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

  آخرین اثر سینمایی مسعود ده نمکی، زندانی ها محصول سال 1397 بود که کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را خود او بر عهده داشت.

 این فیلم در 25 اسفند 1397 در سینماهای کشور اکران شده بود.

او در این میان تولید 3 سریال دادستان، آزادی مشروط و رستگاری را نیز کارگردانی کرده است.

همچنین فیلم نامه های کوتاه داستانی باپا به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین مهری و در آوندهای این درخت به تهیه کنندگی میرحامد کوچکی نالکیا شری، کارگردانی و نویسندگی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده نمکی پس از 5 سال با «پرواز 655» به سینما بازمی گردد

ده نمکی پس از 5 سال با «پرواز 655» به سینما بازمی گردد