مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:162024-01-02حوادث

دستگیری قاتل مرد 24 ساله در صدرا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، سرهنگ سید عبدالمحمد نازیدوک اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در دهم آذرماه سال جاری در حوزه استحفاظی کوپن شهرستان رستم و متواری شدن قاتل به مکان نامعلوم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی رستم تحقیقات خود را آغاز و با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی رستم ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهر صدرا از توابع شیراز اعزام و در عملیاتی ضربتی قاتل 34 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت نیز از وی کشف کردند.

 سرهنگ نازیدوک با اشاره به اینکه متهم انگیزه قتل را اختلافات شخصی و مالی  با مقتول عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل مرد 24 ساله در صدرا

دستگیری قاتل مرد 24 ساله در صدرا