مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:552024-01-08بين الملل

برگزاری نخستین شب شعر بین المللی شهید القدس در منطقه آزاد اروند


این مراسم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و در راستای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و حادثه اخیر تروریستی کرمان برگزار شد.

- این مراسم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و در راستای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و حادثه اخیر تروریستی کرمان برگزار شد.

نخستین دوره شب شعر بین المللی شهید القدس با حضور جمعی از شاعران برجسته از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و ایران دوشنبه در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ این مراسم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و در راستای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و حادثه اخیر تروریستی کرمان برگزار شد.

  حسین ال جابر از کشور عراق، لامع الحر از کشور لبنان، زهرا جبار، نسیم ناصری و عادل کعبی از ایران و انتصار سلیمان از سوریه ابیاتی در وصف شهیدان مقاومت و حمایت از مردم غزه قرائت کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا در این مراسم خانم لامع الحر از کشور لبنان در سخنانی گفت: محور مقاومت خاری در چشم استکبار جهانی بخصوص آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

  وی افزود: متاسفاته مردم ییگناه غزه در سکوت کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی قتل عام می شوند و فقط محور مقاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین شب شعر بین المللی شهید القدس در منطقه آزاد اروند

برگزاری نخستین شب شعر بین المللی شهید القدس در منطقه آزاد اروند