مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:012024-01-20حوادث

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه بندرخمیر


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یکی از مأموران انتظامی وظیفه شناس و درستکار شهرستان خمیر به رشوه 151 میلیون ریالی یکی از رانندگان متخلف دست رد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ فرزاد ایجادی رییس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان امروز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: یکی از مأموران انتظامی شهرستان بندرخمیر حین کنترل خودرو های عبوری حوزه استحفاظی پاسگاه پهل به یک دستگاه خودرو یخچالدار مشکوک شده و آن را متوقف می کند.

   وی افزود: این مأمور پرتلاش در بازرسی از خودرو تعداد 4 شیشه مشروبات الکلی خارجی کشف که راننده خاطی برای رهایی و به منظور نادیده گرفتن مشروبات الکلی توسط مأمور موصوف، نیم سکه طلای بهار آزادی (معادل 151 میلیون ریال) به عنوان رشوه پیشنهاد کرد که این مأمور وظیفه شناس و با ایمان و اعتقادی راسخ، ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی و بازدید تخصصی ازخودرو به پلیس آگاهی شهرستان معرفی که پس از بازرسی  تخصصی از خودرو جمعا 483 بطری و قوطی انواع مشروبات الکلی کشف شد.

    رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در این رابطه با توجه به این که صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی و ترویج آن در فرهنگ سازمان امری ضروری است به همین منظور کمیته تشخیص صحت عمل و امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه بندرخمیر

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه بندرخمیر