مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:552024-01-16حوادث

حل و فصل اختلافات قدیمی دو طایفه خوزستانی با میانجی گری پلیس


فرمانده انتظامی دشت آزادگان از صلح و سازش دو  طایفه ساکن در این شهرستان و حل اختلافات پنج ساله آن ها با میانجی گری پلیس خبر داد.

  - ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از صلح و سازش دو  طایفه ساکن در این شهرستان و حل اختلافات پنج ساله آن ها با میانجی گری پلیس خبر داد.

  سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: دو طایفه از اهالی دشت آزادگان به علت اختلافات قومی و قبیله ای بیش از پنج سال با همدیگر مشکل داشتند و گاه در مجالس عروسی به نزاع دسته جمعی می پرداختند و موجب نگرانی شهروندان می شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: با توجه به تشکیل پرونده های متعدد قضایی در رابطه با نزاع مرتبط با این طوایف، پلیس نیز با هماهنگی مقامات قضایی و با دعوت از معتمدان، متنفذان، شیوخ و سادات و بزرگان هر دو طایفه، مشکلات آن ها را حل و فصل کرد و موجب بسته شدن پرونده های قضایی آن ها شد و مقدمات آشتی این دو طایفه را فراهم آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با اشاره به این که در آینده امیدواریم شاهد بروز اختلافات قومی و قبیله ای در این شهرستان نباشیم، تصریح کرد: وجود ریش سفیدان و معتمدان به عنوان منادیان صلح و آرامش در جامعه موجب ایجاد همدلی بین طوایف می شود و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل و فصل اختلافات قدیمی دو طایفه خوزستانی با میانجی گری پلیس

حل و فصل اختلافات قدیمی دو طایفه خوزستانی با میانجی گری پلیس