مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:552023-12-31اقتصادي

قشم در آینده به شهرهای دارای شبکه توزیع هوشمند آب تبدیل خواهد شد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی خوب انجام شده موضوع هوشمندسازی توزیع آب در قشم با سرعت خوبی در حال انجام است و این جزیره در آینده تبدیل به یکی از نخستین مناطق دارای شبکه توزیع هوشمند آب می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی خوب انجام شده موضوع هوشمندسازی توزیع آب در قشم با سرعت خوبی در حال انجام است و این جزیره در آینده تبدیل به یکی از نخستین مناطق دارای شبکه توزیع هوشمند آب می شود.

عادل پیغامی ظهر امروز (دهم دی ماه)، در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی آب شیرین کن ساحلی قشم که با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل رینگ آبدهی و تامین آب مورد نیاز ساکنان شهر قشم و روستاهای همجوار در منطقه آزاد قشم، ماموریت مهمی است، اما پایان خدمت رسانی نیست.

وی ادامه داد: پس از تامین آب مورد نیاز، موضوع بهسازی تجهیزات و اتصالات، کاهش اتلاف آب تولید شده در شبکه توزیع و هوشمندسازی شبکه توزیع آب درون شهری قشم اقدامات دارای اهمیت برای خدمات رسانی مناسب به قشموندان و گردشگران جزیره است.

پیغامی با بیان اینکه کم کاری برخی دستگاه ها در زمینه رفع مشکل آب روستاهای جزیره قشم مشخص است، افزود؛ تمامی نهادها و وزارتخانه ها باید برای رفع تنش آبی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشم در آینده به شهرهای دارای شبکه توزیع هوشمند آب تبدیل خواهد شد

قشم در آینده به شهرهای دارای شبکه توزیع هوشمند آب تبدیل خواهد شد